Практична
невербаліка
Навчіться "читати" свого співрозмовника,
а також визначати брехню та некомпетентність
у комунікації та переговорах

Формат навчального курсу:
24 - 25 травня 2025
(субота - неділя)
10:00 –19:00
живий тренінг
Київ
30% теорії
70% практики
У своїй професійній діяльності, будь то продажі, переговори, проведення інтерв'ю або будь-яке спілкування всередині команди, ми неминуче стикаємося з комунікацією.


Але комунікація – процес двосторонній, і її результат завжди залежить від того, наскільки ви розумієте, що саме ховається за словами нашого співрозмовника.

Вміючи зчитувати цей прихований шар інформації, ви отримуєте безперечну перевагу у будь-якій комунікації та переговорах. Розуміючи деталі стану співрозмовника та його мотиви, ви легко знайдете у ньому підхід та вибудуєте ефективну комунікацію.


Кому потрібна дана програма:
для того, щоб вивести свою комунікацію
на абсолютно новий рівень
  • Директори та власники бізнесу
    Директор чи власник бізнесу – позиція, на якій "потрібно весь час бігти, щоб тільки залишатися на місці". Комунікаційні навички допоможуть вам витягувати свій бізнес або компанію з тих ситуацій, які регулярно створюють економічна ситуація, складні контрагенти і навіть епідемії.
  • Рекрутери та HR-спеціалісти
    Рекрутинг та внутрішній HR вже давно став повноцінними переговорами. Для того, щоб вести переговори інтерв'ю з кандидатами та внутрішніми замовниками, більш ефективно потрібні навички зчитування невербальної інформації.
  • ТОП-менеджери та керівники
    Будь-який керівник залучений до великої кількості внутрішніх та зовнішніх переговорів у компанії. Від їх результату залежить напрям, яким піде компанія та результат роботи команди. Зростання керівника завжди тягне уперед усю команду.
  • Бізнесмени-початківці
    Ви відкрили чи збираєтеся відкривати власний бізнес? Він має приносити прибуток за рахунок продажу товарів та послуг. Навчіться бачити мотиви своїх клієнтів та бізнес-партнерів. Це виведе вашу ефективність на інший рівень.
  • Менеджери з продажу та закупівель
    Переговори - ключова компетенція менеджерів із продажу та закупівель. Курс дозволить вам поглянути на комунікацію та переговори з нового боку, щоб вийти на новий рівень продажів.
  • Всі, для кого важливо вміти вибудовувати комунікацію на роботі та в побуті
    Чим би в житті ви не займалися: власним бізнесом, роботою за наймом або фрілансом - грамотна комунікація необхідна скрізь і на роботі, і в побуті.
Детальна програма курсу
1
Базові інструменти
зчитування невербаліки
1. Розвиток досвіду спостережливості Первинний невербальний профіль

Поняття про модель зчитування невербальних реакцій. компоненти невербальних реакцій. Цілісна модель сприйняття співрозмовника.
Первинний невербальний профіль та фонові реакції. Система балансу комфорт/дискомфорт. Поняття про контроль реакції та нервозності. Прогностична оцінка поведінки.

2. Параметри зорового контакту та ознаки обробки інформації.

Зоровий контакт. Ознаки та стадії обробки інформації в психіці співрозмовника. Недостатній та надлишковий зоровий контакт.

Зв'язок окорухових реакцій із типом оброблюваної співрозмовником інформації. Використання окорухових реакцій як маркерів під час інтерв'ю та підбору аргументації.


2
Переговорна невербаліка

3. Невербальні індикатори динаміки комунікації.


Оцінка рівня довіри співрозмовника та динаміки комунікації. Індикатори оцінки ставлення співрозмовника до вас та пропонованої вами інформації. Оцінка рівня інтересу та залучення до комунікації.

Розширений невербальний профіль співрозмовника. Комплексні стани: захоплення, інтерес, увага, нудьга, ігнорування, настороженість, ворожість. Мімічні та тілесні ознаки комплексних станів.

4. Маркери достовірності інформації

Рівні обробки інформації у психіці співрозмовника. Поверхневий, глибинний та рівень аналізу та синтезу. Окорухові реакції як маркер прийняття умов та відповідності очікуванням.

Стратегія ухвалення рішення. Невербальні ознаки ухвалення рішення. Моменти запровадження додаткової аргументації. Маркери "коридору умов" у переговорах. Підведення до вирішення.


3
Інструменти
розпізнавання брехні
5. Некомпетентність та приховування інформації


Визначення істинності та хибності відповідей "так" і "ні". Значення швидкості реакції на короткі питання. Типові маркери уникнення небажаних відповідей.

Ознаки невпевненості співрозмовника. Різниця між брехнею та некомпетентністю. Невербальні ознаки, що дозволяють запідозрити некомпетентність та приховування інформації у процесі комунікації, інтерв'ю та переговорів.

6. Базові алгоритми визначення брехні

Основні угруповання ознак брехні. Система жестикуляції та загальний малюнок жестів під час обману. Роль ілюстраторів та їх підтипи. Маніпулятори та адаптори їх значення.

Мімічні елементи обману, які можна і потрібно помічати на практиці. Методи структурування інформації, інформаційні блоки, ознаки фрагментації мови. Значення тональності голосу та вербальних помилок




Яценко Андрій
Бізнес-тренер, перемовник, директор "Translab Group", автор проекту "Top Negotiators"
- у продажах та переговорах з 2000 року,
- досвід викладання з 2005 року
Деякі з відкритих клієнтів:

Arena City Conference, Київський політехнічний університет, Інститут Політичної Освіти, Одеський національний економічний університет, Європейська Бізнес Асоціація, CFO Club, ДТЕК, Britmark, Ciklum, Epam, Терра Банк, ПРО100, IPSEN Pharma, Boehringer Ingelheim, Zdravo, UMG, Alcatel, Прав Банк, DIO-Soft, PortaOne, Виноробне господарство Князя Трубецького, Миронівський Хлібопродукт, Fozzy Group, Чумак, Terra Food, TigerSteel, DragonSteel, Мітек, НТРУ, INTECH, Eleks, VP-Team, Ally, Будівельна група «Синергія», Astound , Perfectial, Perrigo, Архіматика, ОщадБанк, Метінвест, Syngenta, Три Ведмеді, KTL Ukraine, Parimatch Tech, SAT, Alcor, ПУМБ, VUSO, УКРПРОМІНВЕСТ-АГРРО, Licarno


Що ви отримаєте на курсі:
Навчітесь краще розуміти мотиви своїх клієнтів/опонентів
Отримайте додаткові інструменти для комунікації та переговорів
Отримаєте навички прогнозування поведінки співрозмовника
Зможете прораховувати переговорну чи комунікативну ситуацію наперед
Знайдете спосіб зменшити моральні та фінансові ризики у комунікації
Отримаєте додаткові інструменти для комунікації та переговорів
Створите більш продуктивну та відкриту комунікацію в команді
Покращите навички комунікації для того, щоб частіше бути у виграшній ситуації
Вартість участі в курсі
Очна участь
рання ціна
9 000 грн*
- 2 дні очного навчання (10.00-19.00, всього 16 годин)
- методичні матеріали до тренінгу
- кавабрейки
- друкований сертифікат


* Для фіксації місця в групі необхідна часткова передоплата 5500 грн
Вартість участі в курсі
Очна участь
рання ціна
6 000 грн*
- 2 дні очного навчання (16 годин)
- кавобрейки
- сертифікат

* рання ціна за часткової оплати до 15 квітня

При оплаті після 15 квітня:
- з 15 квітня до 15 травня - 7 000 грн,
- з 16 травня до 15 червня - 8 000 грн,
- з 16 червня до 15 липня - 9 000 грн,
- безпосередньо на заході - 10 000 грн

Для фіксації місця у групі потрібна передоплата 50%.
Зареєструватися у групу:
24-25 травня
(субота - неділя)

Варіант участі:
У лист очікування записалося > 60 людей
ЗАЛИШИЛИСь ПИТАННЯ? ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ:
+38 063 420 85 75
info@translab.com.ua